2014. március 25., kedd

Húsvéti ajtódísz

Igencsak rohamos tempóban közeledik a Húsvét. Sosem voltam a rajongója, de most valahogy tetszik az ötlet, hogy picit feldíszítsem a házat. Utána is néztem pár ötletnek, apróságnak, ami picit húsvéti, kikeletes hangulatot kölcsönöz a háznak. Az első dolog, amit célba vettem, a bejárati ajtó volt. Van pár ötlet, néhányat mutatok csak, amiket én is el tudnék képzelni az ajtómon, mert hát... meg kell, hogy mondjam, egy-néhány annyira csicsás, giccses, hogy ránézni is kulturális sokk! Néhány szolidabbat kiválasztottam, ezeket mutatom most meg. 

Koszorúk, mert nem csak karácsonykor lehet:





Virágos kosárkák (az én kedvenceim, főleg a tulipános, itt még a mű tulipánt is el tudnám viselni):



és a nyuszi (a legegyszerűbb, otthon is könnyen elkészíthető):

A képeket és forrásaikat, egyéb ötletek mellett megtaláljátok itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése