2014. augusztus 20., szerda

Anchor fonal gyűjtemény, avagy a kánaán házhoz jött

Tegnap délután a barátnőmmel találkoztam, sokszor említettem már, gyerekkori barátnők vagyunk, csak sajnos ritkán találkozunk, mert Londonban él. De most haza látogatott, és csomagot is hozott magával :-) Életemben nem rendeltem még semmit az e-bayről. Végülis most is ő rendelte, én csak a linket kültem neki, de a lényeg, hogy egy 174 darabból álló vadi új Anchor fonal gyűjteményt rendeltem potom £20 fontért. Tegnap este megszámoltam, tényleg 174, igaz, hogy azt ígérték, hogy mind különböző színű, de találtam két egyformát. Borzasztó :-) Természetesen örültem, mint majom a farkának. Miután a gyerek elaludt, neki fogtam válogatni, most azon gondolkodom, hogy hogyan is rendszerezzem őket, és természetesen, hogy mit varrjak belőlük először :-)
Elkezdtem színek szerint szétválogatni, de csak úgy nagyjából, aztán azon belül a színkód szerint. Nem is olyan könnyű ennyi fonalat sorba rendezni. Közben felirogattam, mik vannak meg, hogy legyen egy leltáram belőle. Még így sem értem a végére, mert elég sötét volt már akkorra. Azon gondolkodom, hogy bobinázzam-e vagy mi legyen velük. Úgy azért egyszerűbb a tárolás... Meglátjuk, egyelőre élvezem a rengeteg csodaszép színt, és tervezgetek :-)

A papírba tekertek már leltárba lettek véve, amik csak úgy szabadon hevernek, még válogatásra várnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése