2014. augusztus 29., péntek

Lickle Ted project #6 - KÉSZ

Igen, végre elkészült a kontúr is. Olyan jól beindultam pár hete, aztán valahogy leállt a dolog. Most viszont az 1 órányi elmaradt kontúrozást kb három nap alatt fejeztem be. :) Képnek indult Szili szobájának falára, de aztán meggondoltam magam. Részben azért, mert nem valami fiús a kép, másrészt pedig párnahuzat hiányban szenvedünk. Így a végleges formályát majd, mint kispárna huzat fogja elnyerni. Rózsaszín lesz, hátha úgy fogja végezni, mint a régi télapós kisvánkosom, amit Szili lenyúlt :-)


 Most, hogy megkaptam az Anchor fonalakat, erős késztetést érzek, hogy valami újba kezdjek. Még nem tudom mibe, mert sokminden tetszik, de az igazira még bem találtam rá. Bár annyi már valószínű, hogy kispárna lesz ez is, mert tényleg hiányában szenvedünk :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése